środa, 14 listopada 2012

Forever Living Products MLM Plan marketingowy

E: Witajcie, dziś kolejny plan marketingowy tym razem firmy Forever Living Products, która jest jedną z największych firm w branży MLM.

K: "Forever Living Products( FLP) to międzynarodowa grupa firm, które produkują i sprzedają na całym świecie ekskluzywne produkty dla zdrowia i urody, kierując się unikalną ideą, która zachęca i wspiera używanie oraz sprzedaż detaliczną produktów FLP poprzez niezależnych Dystrybutorów".

Główne zalety planu marketingowego Forever Living Products to przede wszystkim:
  1. Zużywalne produkty wysokiej jakości,
  2. Dowiedziona stabilność finansowa,
  3. Ponad 32 lat doświadczenia w branży,
  4. Biura w 150 krajach, możliwości rozwoju międzynarodowego,
  5. Wiele możliwości osiągania dochodów.
E: Wcześniej już wspominałyśmy o marketingu sieciowym MLM, w internecie napotkałyśmy prześmieszny filmik o tym właśnie marketingu i zachęcamy do zapoznania zarówno tych, którzy chcą w przyszłości pracować w nim i osiagać sukcesy jak i tych, którzy nie zamierzaja tego robić.



K: Teraz opiszemy Schemat Premii/ Plan Marketingowy, wygląda on następująco:



PLAN MARKETINGOWY




Manager  18%



120cc






Assistant  13%


Manager  5%


75cc

Supervisor  8%

25cc 5% 10%


Assistant 5%
Supervisor  3% 8% 13%
2cc
Nowy Dystrybutor 

kolor czerwony - Premia Osobista
kolor niebieski -   Premia Grupowa

a) Nowy Dystrybutor. Firma wypłaca: 

  • Zysk NDP od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów, którzy nie są uprawnieni do ceny hurtowej.

b) Assistant Supervisor. Pozycję tę osiąga sie generując w kraju sumę 2 case credits (osobistych i niemanagerskich), w ciagu dwóch kolejnych miesięcy. Firma wypłaca:

  • Zysk NDP od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów, którzy nie są uprawnieni do ceny hurtowej.
  • 5 % Premii od Nowych Dystrybutorów od wartości zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów i ich struktur.
  • 5 % Premii Osobistej od wartości zakupów osobistych
c) Supervisior. Pozycję tę osiąga się generując w kraju sumę 25 case credits (osobistych i niemanagerskich), w ciągu dwóch kolejnych miesięcy. Firma wypłaca:

  • Zysk NDP od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów, którzy nie są uprawnieni do ceny hurtowej.
  • 8 % Premii od Nowych Dystrybutorów od wartości zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów i ich struktur.
  • 8 % Premii Osobistej od wartości zakupów osobistych
  • 3 % Premii Grupowej od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Assistant Supervisiorów i ich struktur.
d) Assistant Manager. Pozycję tę osiąga się generując  w kraju sumę 75 case credits (osobistych i niemanagerskich), w ciagu dwóch kolejnych miesięcy. Firma wypłaca:

  • Zysk NDP od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów, którzy nie są uprawnieni do ceny hurtowej.
  • 13 % Premii od Nowych Dystrybutorów od wartości zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów i ich struktur.
  • 13 % Premii Osobistej od wartości zakupów osobistych
  • 5 % Premii Grupowej od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych  Supervisiorów i ich struktur.
  • 8 %  Premii Grupowej od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Assistant Supervisiorów i ich struktur.

e) Manager. Pozycję tę osiąga się generując  w kraju sumę 120 case credits (osobistych i niemanagerskich), w ciagu dwóch kolejnych miesięcy. Firma wypłaca:

  • Zysk NDP od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów, którzy nie są uprawnieni do ceny hurtowej.
  • 18 % Premii od Nowych Dystrybutorów od wartości zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Dystrybutorów i ich struktur.
  • 18 % Premii Osobistej od wartości zakupów osobistych
  • 10 % Premii Grupowej od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych  Supervisiorów i ich struktur.
  • 13 %  Premii Grupowej od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Assistant Supervisiorów i ich struktur.
  • 5 %  Premii Grupowej od zakupów osobistych bezpośrednio zasponsorowanych Assistant Managerów i ich struktur.
* case credits - punkty kartonowe
* Zysk NDP - zysk wynikający z cen Nowego Dystrybutora


E: Plan marketingowy zawarty jest w "Zasadach działalności" Forever Living Products Poland.
Jeśli będziecie zainteresowani tymi zasadami i zapoznaniem się bliżej z tematem piszcie na naszego emaila:
gotujipachnij@gmail.com




Zapraszamy:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz